fredag 19 juni 2009

HUNDJUCKET SOM SEXUELL TEKNIK HOS MÄNNISKOR


det finns ingen sexuell teknik som får mig att känna mig billigare, mer passiv och mer som en behållare för det vita guldet än just "hundjucket". jag vet att det finns tjejer som uppskattar denna mekaniska och hårda "in-ut-sprut-teknik" men jag känner att jag i akten lika gärna kunde bytas ut mot en billig lösfitta. jag har förstått att det för vissa killar är nästan nödvändigt att komma till det här för att nå klimax och jag hoppas att de stackars satarna träffar just de där tjejerna som tycker det är gött när det går snabbt och hårt och man kan höra hur pungen klatschar mot ens lår när han tar en bakifrån. jag är glad så länge jag slipper, och med den här nivån av mansförakt är det inte särskilt troligt att jag hamnar i en sån situation på ett bra tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar