onsdag 17 juni 2009

VÄRDET I GENUINT ÖMSESIDIGA SAMLAG


jag har inte knullat på snart sex månader men jag inbillar mig att jag faktiskt skulle få ligga om jag verkligen ville. igår träffade jag till exempel en kort och rund liten man med stråhatt. han dansade emot mig och mina vänner och satte sin lilla löjliga hatt på mitt huvud. jag avvisade honom. precis som jag nån timme senare avvisade den där medelålders glada mannen som taffsade på mig när jag passerade honom på dansgolvet. jag inte bara avvisade honom, jag slog undan hans hand och pekade finger. han svarade med ett glatt skratt. män är härliga!

de är härliga och jag är arg. en tjej som blir arg över en slibbig hand är tydligen väldigt roande. jag vet att det bästa kanske vore att bara ignorera de där små kränkningarna, men av någon anledning har jag gjort det till min mission att läxa upp manssläktet:

exempel 1: våren 2007. jag hade tagit med mig en kille hem. han var ganska random men han hade skägg, och det vägde upp de hemska khaki-shortsen (som han hävdade att han hade på sig "på skoj"). killen var väl en 26-27 och när han kysste mig körde han in större delen av sin stela tunga i min mun. det där hade jag ju såklart stött på tidigare, många gör ju så, men den här gången var jag så otroligt less på den typen av kyssar så jag började parodiera hans sätt att kyssa mig. "vad tänker du att jag ska göra av det här?" frågade jag och körde in min spända tunga långt in i hans mun. killen visste inte riktigt själv vad han hade för förväntningar på mitt sätt att behandla en stor hård tunga i svalget. jag tror att han kom till insikt och i så fall hoppas jag att jag gjort de kvinnor han träffat efter mig en stor tjänst. för vem vill ha en tunga, med smaklökar, beläggning och allt äckel det innebär, inkörd långt ner i halsen? 

och den väsentliga frågan är väl egentligen: varför låg jag och hånglade med den här kuktungekillen hela den natten och ett par nätter till?

exempel 2: ny kille, samma vår. jag hade redan innan bestämt mig för och informerat honom om att det inte skulle bli nåt knulla av. jag och killen gick hem till mig. han var en såndär kåtflåsare och det var ganska tydligt att han inte hade tagit in och accepterat den information han delgivits tidigare den kvällen. så fort kyssarna blev mer intensiva och jag andades häftigare var det som att han tänkte att "här har jag min chans!" och hans hand åkte ner i mina trosor. jag plockade bort hans hand, både en, två och tre gånger. till slut utbrast jag "du är som en kåt tonåring som får tillgång till en kvinnokropp för första gången!". ni kan ju tänka er vad det gjorde med stämningen, men vad gör man? killen blev ledsen, jag tröstade honom. "killen" var en vuxen man och han hade hoppats på att få knulla. han hade hoppats att jag skulle ändra mig och brydde sig nog inte så fasligt mycket om det problematiska i att en ung tjej i ett svagt och berusat läge skulle kunna gå med på att göra något hon senare skulle ångra. och jag tröstade den här vuxna mannen som gärna skulle knullat mig om jag givit efter för hans tjat.

trots tusen liknande erfarenheter, både mina egna och andra tjejers, hoppas och längtar jag efter en härlig hård kuk, händer som tar i mig och kåta flås. för ett halvår är lång tid utan sex och allt som kommer med det. jag kan inbilla mig att jag är nyknullad när jag lyckats komma med hjälp av mina små fallosar i färgglad plast, men riktigt så är det ju inte. frågan är hur man hittar den där killen som inte behöver mina uppläxningar? han som förstår att ett nej är ett nej, att en tunga eller en kuk långt ner i halsen stimulerar kräkreflexen, killen som inte håller i och styr mitt huvud när jag suger av honom, drömprinsen som inte tafsar på min fram- eller bakstjärt när jag passerar honom på ett dansgolv: den där underbara mannen som ser värdet i genuint ömsesidiga samlag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar