tisdag 28 juli 2009

DET FULLBORDADE SAMLAGET


jag har fått den. kuken. och jag trodde att det skulle bli så mycket mer fantastiskt än vad det faktiskt blev. efter ett drygt halvår utan kändes sexet som nåt ouppnåeligt och för varje dag som gick kändes det som att det blev mer och mer otillgängligt. men nu fick jag alltså till det med en ung, snäll och deprimerad man. och random sex är ju faktiskt inte alltid så jäkla kul som man inbillar sig i sin ensamma frustrerade kåthet.

jag hade helt glömt hur tröttsamt sex som inte är älskog kan bli. hur tråkigt det blir när man själv har kommit och människan bredvid/ovanpå/under en är en bit ifrån sin orgasm. jag förlorar ganska snabbt lusten efter att jag kommit och resten av akten känns lite som en väntan på att han ska komma. man vill säga till honom att det är okej för honom att komma nu, men gör det inte av rädsla för att det ska bli ännu svårare för honom. man ger vika för hundjucket i hopp om att det ska gå fortare. man är snäll och tar emot men ibland kommer det helt enkelt inte, det kanske är jag som är kass på att knulla, det kanske är de antidepressiva medicinerna som spökar. och av nån anledning så har man ju fostrats att tro att samlaget inte är fullbordat förrän mannen har sprutat, så hela grejen känns ju lite misslyckad även fast jag själv haft det gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar